Schüco med på arkitektenes Juletrelunsj

I løpet av de siste 20 årene har «Juletrelunsjen» vokst til å bli en uformell møteplass for 700 arkitekter fra hele landet. For 22. gang får målgruppen muligheten til å møte kompetente leverandører i fire forskjellige byer i Norge. En av de nye leverandørene er Schüco.

Juletrelunsjen arrangeres i år av 7 likeverdige partnere. Norgips, Weber, Assa Abloy Entrance Systems, Certego og Pilkington har vært med i flere år og denne julen får Schüco og Rapp Bomek fått muligheten til å vise seg fram. Med dette leverandørspekteret presenteres en solid bredde av anerkjente og innovative løsninger for høy-kvalitets og bærekraftige løsninger for norsk byggeri, skriver Schüco i en melding til glassportal.no/nyhetsrommet.

Fastsatte datoer for Juletrelunsjene er som følger:

05.12 – Trondheim, Radisson Blu Royal Garden Hotel

10.12 – Bergen, Radisson Blu Royal Hotel (Bryggen)

12.12 – Stavanger, Clarion Stavanger

17.12 og 18.12 – Oslo, The HUB

På juletrelunsjen kan arkitekter forvente både korte diskusjoner og målrettede presentasjoner. I tillegg kjøres den årlige quizen, gjerne akkompagnert av gløgg og pepperkaker. 35 heldige vinnere får årets premier levert personlig i februar.

– Dette er et populært arrangement som fylles raskt. Vi åpner for påmelding 11. november. 1.500 arkitekter blir personlig invitert, men det er selvfølgelig mulig å melde seg på via landingssiden www.juletrelunsjen.no. Hjemmesiden har fått en helt ny drakt med prosjektnyheter, artikler og direkte tilgang til de respektive partneres hjemmesider. I tillegg til påmeldingsfunksjon, som åpnes i perioden 11. til 22. november, er det mulighet til å melde seg på nyhetsbrev. Samtidig åpner for å ta direkte kontakt med en eller flere av partnere uavhengig om de skal delta på lunsjen eller ikke. Invitasjonen går også ut til utvalgte byggherrer og entreprenører- og det er muligheter for unike møter. Vi ber interessert om å være raske. Prinsippet om «førstemann til mølla» gjelder og arrangementet fylles svært raskt på de mest populære tidspunktene, forteller Anna-Lena Schomburg i Schüco International KG.