Schüco dominerte BAU
Under mottoet «WE KNOW HOW» stilte Schüco International ut på verdens ledende messe for arkitektur, materialer og systemer – BAU i München. Tilsammen 10.000 gjester fikk spesialtilpasset guidet tour gjennom alle produktnyhetene.
Med en utstillingsstand på 2400 kvadratmeter, var Schüco den største utstiller som de totalt 250.000 besøkende kunne besøke.
Byggeprosessen er mer utfordrende enn noensinne. Dette er grunnen for at Schüco ønsket å vise potensialet på BAU i München. Etter flere år med intens forberedelse, var det på tide å presentere et stort antall banebrytende produktnyheter innen vinduer, dører og fasader -nyheter som på en positiv måte vil bidra til et smart og fremtidsrettet bygg.
Fra Norge hadde Schüco med seg nær 60 gjester. Denne gruppen ble godt tatt vare på av det norske Schüco-teamet. Samlet hadde standen besøk av 10.000 inviterte bransjefolk. I tilegg kommmer altså de andre 250 000 besøkende.
Vedlagte bilder viser temaer hvor Schüco presenterte sitt store produktspekter.